2015. július 30., csütörtök

AKG-s pólóban könnyű ismerkedni:-)



Alternatív Közgazdasági Gimnázium feliratú pólómban mentem végig az utcán. Gondolkodtam ezen-azon, el is felejtkeztem már a rajtam virító feliratról, ezért meg is lepődtem, hogy az egyik lámpánál zöldre várva a túloldalról egy srác hevesen kalimpálni kezdett.
A fazon szimpatikus volt, nálam vagy harminccal fiatalabb, tök ismeretlen arc. Hátra is néztem, mert azt hittem, ott állnak körülöttem vidám cimborái.
Csakhogy nekem integetett.
Ahogy a zöld lámpánál átbaktattunk egymással szemben, mellém érve széles mosollyal mondta: - AKG! Én is oda jártam! Zseniális suli!

Mondjuk én sajnos nem oda jártam, akkoriban a kiváló Horn-pedagógus dinasztia még más projekteken dolgozott, de nem volt módom elmondani a jópofa fazonnak, honnan van a pólóm. Ezúttal pótolom, ha véletlenül olvasnád blogbejegyzésemet, most minden világos lesz:-)

Íme, AKG-s pólóm története, egy remek délután emléke a gimiből. Az alábbi linken leírt beszélgetés végén kaptam ajándékba a nagy sikert aratott pólót.

http://tamastibi.nolblog.hu/archives/2013/12/21/Korululjuk_az_asztalt_barmilyen_szegenyes_is/  Körülüljük az asztalt, bármilyen szegényes is
tamastibi|2013. dec. 21. 4:51

(A fotókat 2013 decemberében készítettem, azon a délutánon.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése