2020. november 22., vasárnap

„Meccs Izlanddal? Az ma van?” — Szívemből szólt




László Róbert választási szakértővel, politikai elemzővel készített interjút a Klubrádióban november 12-én Para-Kovács Imre.  
A beszélgetés végén szó esett az aznap esti Magyarország-Izland tétmérkőzés kapcsán a szánalmas magyar fociról is.  A hangfelvételen 20:30-nál hallható, és nagy örömmel figyeltem fel erre a részletre. https://www.klubradio.hu/data/hanganyagok/2020/11/12/archivum_reggeliszemely_201112.mp3?direct=1

„Meccs Izlanddal? Az ma van?
Életemben nem beszéltem nyilvánosan a fociról — holott 15 éven keresztül jártam meccsre, Budapestre és vidékre egyaránt, a magyar bajnokságot figyeltem, de nagyon kiábrándultam az egészből, és ennek nincs köze a NER-hez. Valamikor 2002 táján hagytam abba. Az utóbbi 10 évben pedig, ahogy elmaffiásodott a magyar futball, nem érdemes figyelemmel kísérni.
Nem lehetett megúszni, hogy idáig süllyedjünk?
A kilencvenes években volt egy kis remény, de ami az elmúlt 10 évben zajlott... Lényegében majdnem minden élvonalbeli klubot Fidesz-közeli oligarchához lehet kötni...”


(Az illusztráció Pápai Gábor Népszavában megjelent karikatúrája: „Ez az éjjel soha nem érhet véget” https://papaigabor.wordpress.com/2020/11/14/ez-az-ejjel-soha-nem-erhet-veget/  )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése