2014. november 4., kedd

Most megtudhatod, ki az a Kőszegi Tiara!

Az alábbi eseményt szívből ajánlom minden ismerősömnek. Ha megnézed az előadók rövid bemutatását, már ez a társaság is lenyűgöző. Például kinek az érdeklődését nem kelti fel egy hölgy, aki filozófus és táncterapeuta-kiképző?.... De a "pszichológus, zenész, a Lángoló Gitárok együttes frontembere" sem rossz...

A titokzatos nevű szervező pedig, a Lélekben Otthon Alapítvány sajtókapcsolatainak gondozója, Kőszegi Tiara - szerintem nemcsak számomra - ugyancsak érdekes jelenség. Én tudom, ki rejtőzik a művésznév mögött, egy kedves barátom. A művésznevéről ezt írta: hozzá közel álló kritikusai szerint a Kőszegi Tiara név "kicsit cigányos és rajtam kívül még senkinek nem tetszett, de én szeretem."
Megnyugtatom: nekem is tetszik - mintha egy Jókai-regényből lépett volna elő:-)))

SZÓVAL, a ma kezdődő, és több hónapon át tartó eseménysorozat programja:

Pszichológia és boldogság

Bevezetés a pszichológia alapjaiba
A Lélekben Otthon-, a Ferenczi Sándor Egyesület és a Kossuth klub közös előadássorozata


Nagy az érdeklődés a pszichológia iránt, és általános a meggyőződés, hogy mindenki ért hozzá. De vajon tényleg így van? Ugyanazt értjük az alapfogalmakon? Álomról, pszichoanalízisről, testünk elfogadásáról, kapcsolatainkról és szerelmeinkről, no meg arról szól új előadássorozatunk, hogy vajon génjeinkben hordozzuk-e sorsunkat. És persze arról, hogy vajon a pszichológiai tudás és megértés a boldogsághoz is elvezet-e bennünket?

Cím: Kossuth klub 1088 Budapest Múzeum u. 7.
Időpont: Az előadások keddenként 17.30-kor kezdődnek.

Részvételi díj:  8 alkalmas bérlet az első előadás előtt 6400 forintért váltható, egy-egy alkalomra a belépő 1000 forint.

http://jasze.hu/portfolio/pszichologia-es-boldogsag/

Program:
November 4.
Álom a valóságban és valóság az álomban – Schmelowszky Ágoston
November 18.
Mi történt Freud óta? –Bokor Judit
Pszichoanalitikus terápiák napjainkban
December 2.
A test és a lélek – Vermes Katalin
December 16.
Társas énünk, társas örömeink, konfliktusaink – Bagotai Tamás
Január 13
Gén, kötődés, modell – Unoka Zsolt
Január 27.
Kreativitás és boldogság, énmeghaladás és flow – Kőváry Zoltán –
Lehetek művész még én is? A kreatív élmény gyógyító ereje.
 Február 10.
A boldogság keresése – Felházi Anett
Párkapcsolati sikerek és nehézségek
 Február 24.
 Szerelmi álmok és végzetes találkozások – Oriold Károly



Az előadókról:
Schmelowszky Ágoston
Filozófus-pszichológus, pszochoanalitikus pszichoterapeuta, addiktológus, az ELTE, PPK, Pszichológiai Intézetének munkatársa, számos könyv és tanulmány szerzője.

Bokor Judit
Klinikai és mentálhigiénikus szakpszichológus, pszichoterapeuta, pszichoanalitikus kandidátus, hipnoterapeuta

Felházi Anett,
Pszichológus, pszichoterapeuta, rendszeresen tart előadásokat tudományos fórumokon és a médiában is gyakran szerepel.

Bagotai Tamás
Nagy tapasztalatú, karizmatikus pszichológus
klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, európai pszichoterápiás diplom
Pszichoterápiás módszer-képzettségek: pszichoanalitikusan orientált pszichoterápia, csoportanalízis, pszichodráma – módszerekből kiképző fokozat

Vermes Katalin
Filozófus, táncterapeuta kiképző, több egyetem tanára, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi kara munkatársa

Unoka Zsolt,
Orvos, pszichiáter, pszichoterapeuta
Általános orvos karon, majd filozófia szakon végeztem egyetemet. 1,5 évet dolgoztam a Merényi Gusztáv Kórház Pszichiátriai osztályán, majd 1994 óta a Semmelweis Egyetem, Általános Orvosi Kar, Pszichiátriai és Pszichoterápiás Klinikáján, ahol jelenleg is dolgozom és a Pszichoterápiás részleg osztályvezetője vagyok. Legnagyobb tapasztalatra korai traumatizációt követően kialakult mentális zavarok, valamint depresszió, szorongásos és személyiségzavarok egyéni és csoport pszichoterápiája során tettem szert.

Kőváry Zoltán
Pszichológus, zenész, a Lángoló gitárok együttes frontembere.
Magyar nyelv és irodalom szakon végzett a Szegedi Tudományegyetemen, majd 2001 - ben a Debreceni Tudományegyetem pszichológia szakán. Ezt követően a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen szerzett felnőtt klinikai és  mentálhigiénikus szak pszichológusi képzettséget 2005 -ben. Doktori disszertációját 2011 -ben védte meg, „Az ösztönszublimációtól a szelf-egyensúlyig. A kreativitás és a művészi alkotófolyamat pszichoanalitikus megközelítései és vizsgálata a kortárs pszichobiográfiai elképzelések alapján” címmel. Pszichobiográfiai módszerrel végzett művészetpszichológiai kutatásai során foglalkozott Csáth Géza, Kosztolányi Dezső, Salvador Dalí, Csontváry Kosztka Tivadar és Friedrich Nietzsche életművével.

Itt a facebook esemény:
https://www.facebook.com/events/860109097342366/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése